The Role of Phraseology in Teaching Spanish as a Foreign Language
DOI:
https://doi.org/10.18485/beoiber.2020.4.1.4Apstrakt
The purpose of this work –which has both a theoretical and a practical nature– is to reflect on some considerations which should be taken into account by the teacher of Spanish as a foreign language when facing the challenge of teaching Spanish phraseology to non-native speakers of Spanish.
Keywords: phraseology, phraseological units, SFL teaching-learning.Reference
Downloads
Objavljeno
2020-06-26
Broj časopisa
Rubrika
DIDAKTIKA
Licenca
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sledeće uslove:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja rada i licenciraju ga pod okriljem Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License koja omogućuje drugima da dele rad uz uslov navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu da izrade zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.
- Autorima je dozvoljeno i podstiču se da postave objavljeni rad on-line (npr. u institucionalnom repozitoriju ili na svojim mrežnim stranicama) pre i tokom postupka prijave, s obzirom na to da takav postupak može voditi produktivnoj razmeni ideja, te ranijoj i većoj citiranosti objavljenog rada (up. The Effect of Open Access).
Kako citirati
„The Role of Phraseology in Teaching Spanish As a Foreign Language“. BEOIBERISTIKA - Časopis Za Iberijske, latinoameričke I Komparativne Studije (ISSN: 2560-4163 Online), том 4, изд. 1, Јуни 2020., стр. 61-74, https://doi.org/10.18485/beoiber.2020.4.1.4.













